Jag har blivit pappa

Som grädde på moset har jag också fått en rejäl löneförhöjning på runda slängar 10 000kr i månaden! Det är dock oklart om jag har blivit pappa till ett eller flera barn... Oklart är också hur min väg till och från jobbet har kunnat öka med ungefär 1 mil per dag.

Det är Göran Andersson som genom ett inlägg på SN:s hemsida har varit vänlig nog att upplysa mig om ovanstående fakta. Någon rad ovanför blev jag anklagad för att inte ha tillräckligt på fötterna...

För upplysnings skull, Göran hade rätt om en sak...
Jag är särbo. Punkt.
Var det rellevant i ämnet?

För upplysnings skull, hoppas du läser detta Göran:
Jag har inga barn
Jag har precis straxt över 6 mil enkel väg till jobbet.
Min lön är idag 25540kr/månad plus lite övertidsersättning ibland

Något annat du vill veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0