Dags för förändring!

Nu äntligen finns min blogg med ett nytt namn och med en snygg design. Tack Sanne Holling för all din hjälp med design av min blogg!  

Besök min gamla blogg för lite historik. Några inlägg som kanske fortfarande är aktuella kommer jag säkert kopiera in hit men resten finner ni där. De senaste tiden har det blivit dåligt med uppdateringar och inlägg från mig men det kommer det bli ändring på nu!

Hoppas ni ska få många tankar genom det jag skriver.
Jag ser fram emot era kommentarer och diskussioner! 

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Nu har jag länkat i min blogg. Hoppas att fler hittar hit nu :)

Datum: 2009-07-14 Tid: 22:50:05
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0